יום שני, 11 במרץ 2013

קלאץ' אחד - והרבה אושר


אני מודה. קשה לי להוציא הרבה כסף על משהו כמו קלאץ`. זה אפילו לא פרקטי. לכאורה. ולכן, לכן לא היה לי אפילו אחד כזה. ואז ראיתי את הקלאץ` הזה בניין ווסט. חנות שהולכת ורוכשת אצלי יותר ויותר מקום בלב ובארון. ראיתי אותו, וריירתי עליו. נכנסתי לחנות בערך 7 פעמים עד שבפעם השמינית החלטתי. זהו! בחצי מחיר הוא עולה 300 ש"ח (!!!) אבל כמות המחמאות שזכיתי, באותו ערב ולמחרת שלא הספקתי להעביר את חפציי למקום אחר - הוכיחו שזו כנראה הייתה קנייה נכונה. 
נכון, אני אמשיך לתהות אם זה סביר להוציא 300 ש"ח על פריט אחד בודד. אבל הוא כל כך מדהים ועורר בי חשק לקלאצ`ים. והחיזוק לרכישה הראשונית הזו הייתה העובדה שדווקא די קשה למצוא קלאצי`ם יפים ושווים ומיוחדים! כאלה שיש לכל הפאשיניסטיות והבלוגריות הכי מפורסמות. 
נו טוב, אני אמשיך לחפש. 
לצערי, הניסיונות לצלם תמונות ברורות ולא כאלה שמוציאות את גוון העור שלי מוזר, לא צלחו. :-P אני חייבת להעריך את אחי שניסה באמת לצלם תמונות נורמליות מהערב, אבל כנראה שצריך תירגול וללמוד איך לשחק עם זה. 
שמלה: אסוס / נעלים: אסוס / קלאץ`: Nine West
אני יודעת לשמלה הזו חיסרון מובהק בכתפיים שלה, ועדיין. היא שמלה כל כך מוצלחת שלא יכולתי לוותר עליה. ואני כנראה אמשיך ללבוש אותה למרות שיש לה נטייה להדגיש את הכתפיים הרחבות שלי (במיוחד לעומת הרגליים שלי). לפעמים יש פריטים שעושים כל כך הרבה חסד לחלק אחר של הגוף שלכם שאתם חיים בשלום עם משהו אחר.  (אם רציתם לראות את השמלה עוד, אפשר לראות אותה בפוסט הזה. פה גם רואים את החלק האחורי והמגניב שלה...). 
בתמונה לא רואים את הפצע בברך. לשמחתי. :-)  נפלתי והאמת היא שלא יכולתי ללכת בנעלי העקב המהממות האלה. צלעתי והורדתי אותם די מהר. כל כך רציתי ללבוש את כל ההופעה האלה שזה כנראה השפיע על שיקול הדעת שלי. נפלתי ונקעתי את הקרסול שלי, בגלל המדרכה העקומה שעיריית אשקלון מסרבת לסדר כבר שנים (למרות שאני גרה במה שנחשב לשכונה טובה עם ארנונה מאוד "יפה"). אז לעת עתה הוצאתי את העקבים לפרישה. לצערי. ניתן לזה עוד חודש להערכתי. אבל תכף קיץ ובא לי סנדלים כבר!

6 תגובות:

  1. תתחדשי על הקלאץ'. אין כמו קניות מוצלחות ושערורייתיות. השמלה מחמיאה לך מאוד, דווקא כשהיא מדגישה לך את הכתפיים את נראית נסיכותית.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. :-)

      על השמלה הזו הייתה מחלוקת די גורפת בפורום אופנת נשים. אני עדיין אוהבת אותה ומשתמשת בה לעיתים. הייתה שווה כל פאונד. :-)

      מחק
  2. הנעליים האלה .. כל כך נשי! אוהבת אותך כליידי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מאמי. :) אני חולה על הנעליים האלה....

      מחק
  3. אהבתי את כתמי הצבע עם הנעליים ועם התיק, למרות שאני לא חובבת בד"כ תיקים קטנים כל כך. ואם אפשר להיות לרגע חצופה- יופי של רגליים!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי חצופה! היי! :-) ואני אוהבת את הקלאץ', הזה והוא הראשון שלי. :-) ודווקא, אם יורשה לי - הוא מכיל לא מעט באופן יחסי לקלאצ'ים. :-)

      מחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים