יום חמישי, 14 במרץ 2013

סרטון לסוף השבוע: נעלים



לא שאני לא חושבת שיש מישהו שלא ראה את הסרטון הזה כבר אבל הוא עדיין חביב עליי עד מאוד. הכרתי אותו באמצעות החברה שלי קטרינה ששלחה לי לינק ומאז.... וואלה. קורע מצחוק.

אין לי מושג מה האובססיה הזו שאנחנו כנשים רוכשות למכשירי העינוי האלה. והרי ברורה שהאובססיה לנעלי עקב היא לא כמו האובססיה לנעלים שטוחות. זה פשוט לא אותו דבר. 
ולמרות שאני מצהירה על עצמי כפמינסטית בהוויה, אני עדיין לא מצליחה להתנתק ממשהו כל כך א-פמינסטי כמו נעלי עקב. עימכן הסליחה.
ולמי שתוהה, כן, זה באמת מרגש אותי לראות זוג נעליים חדשות, ונעלי עקב באמת מרגשות אותי ואני נמצאת באקזטזה במשך יומיים לאחר רכישת נעל כלשהי. כן, אשכרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים