יום ראשון, 28 באפריל 2013

קניות לשבוע חדש - פינה חדשה 01

טוב, אז לעיתים קרובות מדי שואלים אותי איפה אני רוכשת משהו שאני לובשת/עונדת/נועלת, ולצערי עד שאני מספיקה ללבוש/לענוד/לנעול משהו שקניתי, המוצר לעיתים רבות כבר לא נגיש מזמן. אז פעם בכמה זמן אני מעלה רשימת ווישליסט - אבל אם אין לאותו מותג הרבה מוצרים שאני רוצה, זה נכנס לרשימת הווישליסט הפרטית שלי ולא מגיע לבלוג.

אז אחרי ששאלתי כמה קוראות, החלטתי שמדי פעם, בתחילת השבוע, תגלו כאן פינה חדשה, עם כ-5 פריטים שאני ממליצה/רוצה לקנות בעצמי. עם קישורים כמובן.

אז נתחיל?



הפריט הראשון הוא שרשרת באבלס, בהשראה של שרשרת של המותג j.crew.
יכול להיות שראיתי פריט כזה באיזורנו, בשוק או ברשתות כאלה ואחרות - אבל המחיר באיביי פשוט אומר לכן לקנות אותה. יש אותה בצבעים שונים ומגוונים כולל מולטי קולור. אישית, אני כבר קניתי את המנטה ואני מתלבטת לגבי עוד צבע. כיוון שלא בא לי עשרות שרשרות דומות בצבעים שונים. גיוון והכל. 
קישור למוכר הראשון - ממש כאן - 6.99 דולר ומשלוח חינם.
ואצל המוכר השני 7.99 דולר ומשלוח חינם. כמובן.

תיק קלאץ' יותר ממגניב - של New Look מאסוס. 
12.99 פאונד. 



קלאץ' של Oasis, שוב, אפשר למצוא אותו באסוס, ירד ל-15 פאונד. 
אני כבר קניתי, ואתם?


עוד תיק אבל ניאוני ועם חיתוכי לייזר מאוד מגניב! אישית אני אוהבת, זה רק המחיר שקצת מרתיע. 


סט של חזייה ותחתון בפחות מ-30 שקל ועם דובדבנים!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים