יום שישי, 19 באפריל 2013

The one with the winter look for cool spring days...

מזג האויר הזה עומד לחרפן אותי, ואני די בטוחה שאני לא היחידה. ברדיו שמעתי את הביטוי "מרץ המשוגע" והשנה זה כבר "אפריל המשוגע". יום קר ויום חם. אבל האמת היא שרוב הזמן לא כזה קר ולא כזה חם. אז אפשר כבר לשחק עם הבגדים בארון. הרי כשקר מדי, אנחנו מתמקדות בחימום, ורובנו די פאטתיות כשבאמת קר. וכשחם - למי יש כוח? כמה שפחות בגדים, וכמה שפחות סינטתי - יותר טוב.
אז קרדיגנים, הם אלמנט מאוד מוצלח לתקופה הזו של השנה. לא חם מדי ולא קר מדי. 

חוץ מזה, אני חושבת שלמרות הפיתוי לנעול סנדלים כבר, אנחנו יודעות שעוד מעט כבר ימאס לנו מהם. אז למה לנצל את המגפיים בארון עוד קצת? 
וכן, למרות הכל - הנה אודם אדום, שוב פעם! 
יש מצב ששפתונים כהים מדי יהיו יותר מדי כשבאמת הטמפ' יעלו. אבל בינתיים הצבע החזק מוסיף המון צבע לפנים, מדגיש את השפתיים, ועם איפור עדיין, קצת סומק (עדיין עובדת על פרוייקט פאן...) חום עדיין, ואיפור טבעי (אה-לה נייקד 1) - והופ, מראה מושלם. לא בטוחה שהמראה הזה הוא מראה אביבי במיוחד, אבל חורפי לחלוטיין עם גוונים של חום-שחור ואדום. 








אני לובשת: 
טייץ: Asos.com \ חולצה: קוסמוס \ קרדיגן: צ'ירוקי \ מגפיים: רנואר

הקרדיגן הזה ביחד עם עוד שניים אחרים, היה אחד מהקניות המוצלחות שלי החורף. משהו כמו 40+ ש"ח, לקרדיגן. בכלל, אני תמיד בודקת מה יש לצ'ירוקי להציע, גם במידה 46 יש להם עדיין מספיק בגדים להציע, ובמחירים ממש מעולים. 
לא רואים את זה כאן, אבל יש לקרדיגן השחור לכאורה הזה, פס תחרה רחב בשוליים. לגמרי מוסיף. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים