יום שישי, 5 באפריל 2013

סקירת מוצרי ד"ר פישר (רשומה שנשכחה)


אז מי שמעודכנת לסרטונים שלי, בוודאי שראתה מזמן שהעלתי את הסרטון שסוקר את המוצרים הללו. אבל גם אם כן, והנה הרשומה הכתובה (שנשכחה בארכיון הבלוג שלי... :-P)
ראשית המקרה, כאמור בסרטון הגילוי נאות שפירסמתי לפני כשבוע בערוץ החדש (פלאג-אין פרסומת מאץ'?:-P) שלי, אני משתדלת לדבוק במוצרים מחברות שאינם מבצעות ניסויים בבע"ח. והסרטון היה הכנה לסרטון וסקירה ראשונה שלי בנושא ובכלל. (אני חושבת...).
את המוצרים של ד"ר פישר גילתי טיפין טיפין. אם באמצעות הסבון פנים שלהם, מסיכה לפנים וקרם לחות לפנים, ובהמשך מסיכה לשיער, וקרם ידיים מעולה ומומלץ. אבל הגילוי הגדול היה לפני מעל קצת מחודש. לפני מספר חודשים (מעל לשנה, אבל מי סופר) גמלתי בליבי החלטה שלא לצרוך יותר שמפו מחברה לא כשרה. ונאלצתי להמשיך הלאה מהפנטן שלי. כלומר, לא לפני שניסתי באמצע מספר חברות אחרות, ולא לפני שנגמר המלאי (העצום) של השמפו.
לפני כחודש, כשנותרו מספר חפיפות אחרונות בבקבוק הפנטן, נכנסתי לעשות את הקניות השבועיות שלי בסופרמרקט. ואז קלטו עיניי את השמפו של ד"ר פישר. התקרבתי כדי לחזות בקרוב. ווידאתי שאני לא סנילית מ- והם אכן כשרים. ואז תהיתי, איך פיספסתי את השמפו הזה עד כה. האמת היא שלא פספסתי. אלא שהשמפו שלהם חדש. הסדרה הזו חדשה.
לקחתי בקבוק אחד להתנסות ראשונית, ואח"כ נקנו מספר בקבוקים נוספים למלאי, קרם לחות לגוף, סבון פנים וסבון גוף ויש בתיכנון עוד שני מוצרים מהסדרה.
אני אתחיל בשני החסרונות הבולטים:
א. המכסה המעצבן של סבון הפנים שמערים עליי קשים או לפני שהרטבתי בכלל את הידיים. שלא לדבר על מה שקורה כשאני במקלחת.
ב. המחיר קצת יקר. 25 ש"ח לבקבוק סבון זה טו מאץ' לטעמי. המחירים האחרים נעים עד 25 ש"ח (לפחות מהמוצרים שבדקתי ו/או קניתי). וזה סביר בעיניי למוצרים אחרים. חשוב לציין שמאז רכשתי את הבקבוקים פעמים רבות, כשלרוב המחיר נע סביב 15-16 ש"ח. זה כבר סביר מאוד לטעמי. 

ועכשיו ליתרונות הבולטים (מעבר להיותם נטולי אכזריות).
הריח! הריח! הריח!!!!
אני לא מגזימה. להכנס למקלחת בימים אלו הופכת לחוויה מוגברת ומועצמת בשבילי. הריחות נפלאים. כמו השמפו של הרבל אסנס, אבל בלי הבעייתיות. ומכל המוצרים שלי!
הסבון פנים מעולה. לא גורם לי לגירוי כמו הקלין אנד קליר, אבל משאיר את העור נקי ולא מיובש כמו הסבון הקודם שלי מפריימר. לא רק זאת, הוא גם יוצר קצת קצף כשמשפשפים את הידיים ואני, ילדה קטנה שכמותי, מאוד מתלהבת מקצף. :-)
השמפו עושה את העבודה היטב. מתחרה ראוי לפנטן הקבוע שלי מזה שנים. שלא כמו המוצרים של חברות ישראליות אחרות שהתנסתי בהם. עוד דבר ששמתי לב, זה שאין קשקשים. ואצלי - זה דבר בר קיימא. אני לא משתמשת בשמפו ייעודי אבל כל עוד השתמשתי בפנטן, לא הייתה לי בעיה. גם עם זה אין לי בעיה.
הריחות משתלבים. למרות שיש מגוון עצום של ריחות פירותיים נהדרים - והם לא זהים בהכרח, הם משתלבים היטב ולא חונקים אותך.

הערת רגישות: מי שמכיר, יודע שלפעמים פיברומיאלגיה גורמת להגברת רגישויות שונות. אחד מהם אצלי הוא הגברת הרגישיות רוב הזמן לריחות. שלא לדבר על הנטייה למיגרנות. ולמרות שימוש של מספר שבועות במוצרים, לא נרשמה שום בעיה.

חשוב לי לציין שהרשומה והסרטון אינם ממונים בשום אופן על ידי מי מטעמם של חברת ד"ר פישר או שלוחיהם. לא קיבלתי כסף,מוצרים, או הבטחה למי מאלה, בתמורה לכתיבת סקירה זו. המוצרים נקנו על ידי ומכספי. והסיבה לכתיבת הסקירה הזו, נעוצה ברצוני לתת במה גדולה למוצרים שאני אוהבת ובעיקר אלו שנטולי אכזריות כלפי בע"ח. זהו. זה הגילוי הנאות שלי.

תגובה 1:

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים