יום חמישי, 4 באפריל 2013

מה נלבש הקיץ? חלק ראשון

אז כמו כל עונה, יש ריכוז של טרנדים. והשאלה היא מה היה חם על המסלולים שהציגו את האופנה לאביב וקיץ הקרובים? כמו בכל שנה בשנים האחרונות, היה עירבוב חזק של טרנדים. כל מעצב הולך לדרכו, אבל יש תמיד כמה קווים שנוטים לחזור על עצמם בין התצוגות השונות. שנותנים מעין טון לכל עונה ועונה. 

קודם כל, חשוב לציין שהצבע הנבחר לשנה הזו הוא לכאורה ירוק אמרגלד. תחשבו אירלנד.
אבל הצבעים שאני נטיתי לראות היו דווקא אחרים. כך שאם נראה ניצנים של זה, זה וודאי יהיה לקראת סוף העונה ולקראת החורף. כמו שבשנה הקודמת, הצבע, הoxblood - הופיע בעיקר עם בוא הנחליאלים. 

בעונה הקרובה, סביר להניח שנראה קצת שידור חוזר מהעונה הקודם. זה יתגלם קודם כל בטרנד החזק מהעונה הקודמת: הניאונים. כן. זה. שוב פעם. אני ממליצה לנסות לאבזר את זה בעדינות, ולהשתמש בניאון כדגשים ולא כמערכות לבוש שלמות. חגורות, תיק עם נגיעות מרקר, או אפילו נעליים בצבע צהוב זוהר. אבל את השמלה הזוהרת - תשאירו בבית. 
Louis Vuitton

Versace

Simone Rocha

הקורל, שכבר ראינו אותו יותר ויותר בשנים האחרונות מתחזק גם השנה. ואם תהיתן, אז הוא מגיע באלפי גוונים ומאפשרים לכן למצוא את הגוון הנכון לגוון עורכן. אז אין לכן תירוץ. טרנד צבעוני אחר שאפשר לשים לב אליו ומופיע היטב בחנויות, היה טרנד שהיה אפשר להבחין בו בקרב הבלוגריות, החולינקיות - כבר בקיץ הקודם. המנטה. מעין הכלאה שבין ירקרק לתכלת, שזועקת "פסטל!". 
Zac Posen

Victoria Beckham

See By Chloe

הטרנד המיידי, שתכף ימאס לנו ממנו הוא השחור-לבן. אני די נהנת לספר שהתחשק לי פתאום הכל שחור-לבן, כששבועיים אחרי שהחשק התעורר החנויות התמלאו בהדפסים שחור לבנים, חגורות, פרחוני, פסים, או סתם דוגמה לא ברורה. ואם אתן פוחדות, אז אל תדאגו, מראה עורכת הדין לא יוצא באמת אף פעם מהאופנה. 
אצל חלק מהמעצבים השחור-לבן נשאר פשוט ולעניין והם גיוונו עם הטקסטורה, ואחרים השתגעו בהדפסים. כך או כך, יש לכן האפשרות לגוון. מעבר לעובדה שזה טרנד שקשה להגזים איתו, כי יש משהו בשילוב של שחור-לבן שנשאר קלאסי לנצח.


Balenciaga

Viktor & Rolf

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים