יום ראשון, 7 באפריל 2013

The one with the cat sawter


אני מודה. כמו הרבה בנות פחדתי מללבוש אודם אדום. כשזה אחד הדברים היותר קשים לי במנעד האופנתי. אבל שלא כמו הרבה בנות, לא הייתה לי שום בעיה ללבוש גם שמלת ערב שיפונית למדי ולקרוא לזה "לבוש יום קייצי". :-P ככה שהאומץ היה שם, אבל לא לדברים כאלה. 
אין לי מושג למה אודם אדום היה איזה מחסום שהייתי צריכה לחצות, אבל אחרי שחציתי אותו, עולם חדש של אפשרויות נפתח בפניי. לא בהכרח רק אדום, אלא גם פוקסיה מופלא וכהנה וכהנה. 




אני מ-ט-ו-ר-פ-ת על הסודר הזה! ריירתי עליו כל כך הרבה זמן וידעתי שתיזמון הוא עניין חשוב פה. בזמן האחרון, אסוס החליטו לא לרדת במבצעים אטרקטיבים יותר מדי מהר. וככה פריטים נשארים במחיר מלא (וגבוה) יותר מדי זמן. אז החלטתי שלא אשלם 30 פאונד על הסוודר הזה. אבל 22 פאונד, זה כבר היה מספיק אטרקטיבי אחרי המתנה של כמעט חודשיים. 
הסוודר הגיע ביום קייצי וחם במיוחד. השרב הראשון לעונה. או משהו כזה. איכשהו, למחרת - היה פתאום מספיק קר ללבוש סוודר קליל. כאילו שמזג האויר השתנה רק כדי שאוכל ללבוש את הסוודר הכה- מגניב הזה. 


אני לובשת:
טייץ: Asos.com \ סוודר: Asos.com \ מגפיים: בסטות אילת


2 תגובות:

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים