יום רביעי, 3 באפריל 2013

The one with the "Chanel" hat



 מה תגידו אם אומר לכם שאת הרשומה הזו הייתי צריכה להעלות מזמן? נגיד... מפורים?
מעשה שכך היה ובפורים השנה, נאלצתי להגיע להחלטה שאני לא חוגגת את פורים כהלכתו. כלומר, בדרך שלי. 
למי שלא מכיר אותי אישית, אספר שאני אופה לפורים. אבל לא בקטנה. כי אין דבר כזה בקטנה אצלי. אני משקיעה, חוקרת, כל שנה מוסיפה מתכון חדש. בקיצור. זה פרוייקט שמתחיל כמה שבועות לפני פורים עצמו. 
השנה, החלטתי שהפיברו' לא תתן לי לעשות את זה. בטח לא בתקופת מבחנים.:-/ אז במודעות מלאה, ויתרתי. 
לא שזה לא דיכא אותי. פשוט לא רציתי להיות בבית ובספונטניות גמורה, מצאתי את עצמי משוטטת בקניון הזהב (שמתחיל להפוך לקניון "הבית" שלי בזמן האחרון....:-P) עם קארין
















אני לובשת: 
ג'ינס: רנואר \ נעליים: Scope shoes \ תיק: oasis \ חגורה: Your's clothing \ קרדיגן: צ'ירוקי \ כובע: ebay \ עגילים: Top10













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים