יום שני, 29 באפריל 2013

The one with the that sweater that said meow...

אז רציתי לספר לכן... שהחודש אמור להיות חודש טוב. באופן כללי כמה נקודות שאני מקווה שבאמת יתממשו לטובה, אבל את הראשון אני יכולה כבר לספר. 
אני דודה! בפעם השנייה! מדובר בבת השנייה של אחותי (הקטנה), שנולדה ביום שישי בלילה (ליל שבת). צדיקה לעתיד שכמותה. היא מדהימה ומקסימה ואין לנו מושג למי היא דומה (אני חושדת שהיא הכי דומה לסבתא מהצד השני דווקא אבל אף אחד לא הסכים איתי בינתיים). 
האחיינית המבוגרת יותר שלי, סובלת מקצת התנהגות של הגנה על מקומה (בכל זאת, הנכדה היחידה עד עכשיו), אבל היא עדיין מקסימה ופשוט לאכול אותה. 







אני לובשת:
מגף: scope shoes \ חצאית: לורד קיטש \ סוודר: asos.com \ כובע: H&O

אז גם את הכובע וגם את הסוודר הזה כבר ראיתן. ואני האחרונה שלא תמחזר בגדים (צפו לסבב פוסטים בעניין בקרוב). את ההופעה הזו אני לובשת בסוף החורף ממש, באחד מימי אפריל המטורפים, שעדיין היה מספיק קריר ביום עצמו כדי להצדיק סוודר קליל. אני בהחלט אתגעגע לסוודר הזה עכשיו שיש להחזירו לאיחסון לחורף הבא.... 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים