יום שישי, 10 במאי 2013

רוני קנטור


לפני כשבועיים ראיתי ידיעה עיתונאית ב"לאשה", אודות החנות החדשה של רוני קנטור. ואם השם הזה מוכר לכן, זה בצדק. רוני קנטור, מעצבת ישראלית בחסדים עליונים, והשם שלה מוזכר אינספור פעמים בפורום אופנת נשים בו אני גולש כבר מספר שנים.

הנעליים שלה כבר קיבלו מקום משלהם בהיכל הכבוד של כל מי שמתגאה בעיצוביים מקוריים תוצרת ישראלית. ושלא תגידו שמדובר במי שמעצבת באופן יחסי למה שיש בארץ. במבחן המציאות העיצובים שלה מדהימים גם בהשוואה למעצבים בינלאומיים.
מה שחודש לי בידיעה הזו, הייתה העובדה שרוני קנטור שמה לה למטרה לעצב מחומרים שאינם מן החי. מיד קפצתי. כבר זמן מה, אני מתמודדת עם שאלת האיכות ושימוש בעור אמיתי - חומר שאני אישית חושבת שמזמן אין לו מקום. אין קשר בין השניים, ועור לא שווה בהכרח איכות גבוהה, וחומר שאינו עור = לא שווה בהכרח איכות נמוכה.

בכל מקרה, הגעתי לחנות הדגל של רוני קנטור ברוטשילד 64 (טוב, האמת שהגעתי קודם לרוטשילד 46, ובגלל שאחד התיאורים למקום היה "בית בעיצוב ייחודי" - לרגע גם הייתי בטוחה שאני במקום הנכון... :-P). שוחחנו קצרה (ראה וידאו) ושוטטתי במקום.
אתם לא רואים אותי מדברת על מעצבים ישראלים יותר מדי, לא כי אני לא מדברת על מעצבים, אלא בגללל שקשה מאוד להרשים אותי וממעצבים אני דורשת יותר מחנויות רשת שמוכרות בסיטונאות. אבל רוני קנטור ענתה על הדרישה הזו מזמן, במיוחד כשזה מגיע לעניין הנעליים. והאמת שכבר ידעתי שאין מצב שאני יוצאת משם בלי נעליים.

אז קודם כל, כדאי שתדעו - רוני קנטור שמה לה דגש לעצב ידידותי לסביבה.
היא אינה משתמשת במוצרים מן החי במוצרים שלה, ויצרה את הליין "One of A Kind" בתפיסה של מיחזור. לוקחים בגד ישן, וינטאג, ומקפיצים אותו רמה כדי שיתאים גם לימינו.  וינטאג, מודרני ושמירה על הסביבה.

בחנות הזו, שהמילה בוטיק רק הופכת אותה למיוחדת יותר בעיני, תוכלו למצוא הכל. תיקים, חגורות, אקסוסוריז ותכשיטים, נעליים ובגדים. גם ליום יום וגם לאירועים. שימו לב כי במרפסת הקטנה אשר צופה על רחוב רוטשילד -ישנו מה שנקרא The magic Room - דילים מאוד מאוד מוצלחים (!!) על מה שבסוף עונה. אל תוותרו על הצצה שם. מילה שלי.

רוני קנטור לא מעצבת סטילטו. הנעלים שלה ידידותיים לרגל שלנו ולא רק לסביבה. נעלי העקב יציבות ומאוד נוחות. אבל גם שטוחות לגמרי תוכלו למצוא שם. בדגש על נעלי כלה ייחודיות ומאוד יציבות שווה גם להזכיר את ההצעה של רוני עצמה:
כלות רבות קונות כמה זוגות, ולוקחות למדידה, ואז מחליטות איזה מהן הן רוצות. יש לנו מדיניות החזרה גמישה מאוד וניתן להחזיר את הנעליים עד חודש מיום קנייתן ובתנאי שהנעליים לא נלבשו כמובן".

חוץ מזה, אפשר למצוא אצל רוני נעליים במידה 34 עד 43 (!!). עובדה שנבעה מכך שהיא גילתה לקוחות רבות שביקשו ממנה לעצב להן נעליים במידות אלו. מה שמביא אותי לנקודה השנייה שלי - רוני מעצבת גם בעיצוב אישי.



















שווה לציין גם כי בימים אלו ממש נפתחה חנות נוספת ברח' רבי נחמן 4, שוק הפשפשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים