יום ראשון, 26 במאי 2013

שופינג - סבב קניות: לורד קיטש, רנואר וקסטרו


השבוע, יצאתי לסיבוב קניות עם אימא. בחרנו בקניון גירון בתור סימון המטרה, מה שגם כלל קפיצה לביוטיקר לבדוק משהו (לא נרשמו קניות... לפחות לא באותו יום). 
הרעיון מאחורי הסיפור הזה הוא שאימא ירדה מעל 40 קילו, ויש גם חתונה בקיץ הקרוב. אז היא צריכה קצת בגדים. היא דיברה על זה שהיא ראתה כמה דברים מעניינים בלורד קיטש, אבל היא לא מסוגלת לקנות בלעדי. היא פוחדת לפשל. או משהו כזה. אז אני נאלצת לצאת גם לקניות. 
האמת שעשיתי גם סרטון הול ושם תוכלו לראות את הפריטים. פה אעלה את התמונות. אני לא יכולה להגיד שאני לא חוגגת את הטלפון שלי. האמת שתמיד חגגתי את הטכנולוגיה, אבל אני ממש משתמשת בו כשאני יוצאת לשופינג. קודם כל כי אני חייבת להראות לאחרים מה אני מעוללת. אז אני מסמנת וי על המיקום, אבל מעבר לזה, אני מצלמת את עצמי במראות שממולי. אני מעלה לפייסבוק חלקים נבחרים, וחלקים אחרים נשלחים להתייעצות שלא כלאחר יד באמצעות הוואטס אפ. 
האמת, שאני ממליצה בחום ללכת לשופינג עם מצלמה. קודם כל כי דברים נראים אחרת כשמצטלמים. זה תמיד טיפ חזק שאני ממליצה לאנשים שלא בטוחים למה הם תמיד יוצאים אחרת ממה שהם חשבו בהתחלה לגבי הלוק שהם בחרו. פשוט מאוד כי יש משהו בהתבוננות על עצמנו באותו רגע שלא לגמרי שומרת על המראה שמולנו נקי מסובייקטיביות. אבל כשמצלמים ואז מסתכלים זה כאילו שאנחנו בוחנים את עצמנו באמצעות עיניים נייטרליות. זו דרך הרבה יותר מוצלחת לבחון בגדים שאנחנו לא בטוחים לגביהם. 
וכשאני רוצה לשכנע את אימא איך זה נראה באמת אז אני גם מצלמת אותה ומראה לה את עצמה. חוץ מזה, אם לא בטוחים - אז שולחים כאמור לחברות, או להתייעצות כלל רוחבית ברשת הפייסבוק. מה שכן, שמתי לב, הגלקסי S4 שלי הרבה יותר מהיר מהS1 הקודם. התמונות עולות צ`יק-צ`אק ואין לי מושג במה זה כרוך, אבל עובדה. 
אז קודם נכנסנו לרנואר. אימא בסוף קנתה את השמלה שאני כבר קניתי בלבן ולבשתי פה, אלא שהיא קנתה אותה בצבע אחר- על גבי רקע כחול. זו שמלה מדהימה. גזרה קלאסית וגם זו שהכי התחבבה על אבא שלי באותו היום. יש משהו נצחי בגזרה הזו, שקסטרו בחרו להתמקד בה בקיץ הקודם ולהוציא אותה בשלל הצבעים (אבל צמצמו אותה עד מידה 42 בלבד, כאילו שאם את במידה 44 אז השמלה הזו לא תראה עלייך טוב, כשלמעשה זה די להיפך. דווקא מישהי עם פרונט ממלאת שמלה בגזרה זו בצורה יותר מוצלחת ממי שישרה. זה פשוט משהו שנראה הרבה יותר כשיש קצת קימורים). 
אמרתי ואני ממשיכה לקוות - שלאור העובדה שלרנואר יש נטייה למחזר דגם מעונה לעונה, ופשוט לחדשו בצבע/הדפס - שזו תהיה אחת מהשמלות שהם יביאו כל עונה, כל פעם בצבע אחר. היא פשוט שמלה מדהימה שמחמיאה לכל כך הרבה נשים שראיתי אותן לובשות את זה. פשוט עובדה. 
ובאם נושא של שיחזורים... אז עוד דבר שסוף סוף הגיע לרנואר, זו החולצה הזו! שבשתי עונות הקיץ קניתי והתחרטתי שלא לקחתי את כל הצבעים! העונה! נלקחו כל ארבעת הצבעים במלאי. שחור, תכלת, ורוד וטורקיז משגע. 
חולצת מחשוף כיווצים
אימא גם פירגנה בחולצה אחת שתשמר להול יום הולדת. כמובן. 
בסוף קינחנו גם בקסטרו ואני קניתי לעצמי נעליים כחולות שצריכות להגיע מחנות אחרת, ואימא קנתה 2 חגורות, הרגל שהיא פיתחה עם הירידה במשקל. 
באמצע, היה את לורד קיטש. הסניף באשקלון הוא באמת סניף ששווה ביקור אם אתן בסביבה. לא קרה מצב שלא מצאתי שם מלא פריטים שרציתי להשאיר מאחור. 
שם נערכו רוב התמונות. פשוט מאוד כי פתאום התחוור גם לי וגם לאימא, כמה היא ירדה במשקל בפועל.
בכל מקרה גם היא וגם אני יצאנו עם 4 פריטים כל אחד. ואני ממליצה בחום לכל אחת להכנס לשם. 

אחד מהדברים שהחלטתי לעשות הוא ולוג חודשי. ולוג יומי בטח שלא, לפחות לא בנקודה שבה אני עדיין רוכשת ניסיון בצילום עצמי בפומבי. (כמובן שזה הרבה יותר קל כשאתם עם עוד מישהו). המצלמה הקטנה שלי נדדה לאנגליה, ארה"ב וקנדה ביחד עם אבא עכשיו, אבל בכל מקרה, מצאתי את עצמי רוב הזמן עם המצלמה הגדולה או בלי אחת בכלל. האיכות של צילום הוידאו בפלאפון הקודם שלי היה מוטל בספק. אבל, עם קבלת הסמסונג S4, אני חייבת לומר לכם. אפילו התנסתי בצילום וידאו של סרטונים רגילים לערוץ הפיברו שלי. האיכות מטריפה! אין ספק שהדבר יעודד אותי לעשות יותר סרטוני וידאו ואני אוכל לעבות את התוכן מהבחינה הזו של סרטוני הולוגינג בערוצי היוטוב שלי. 

בכלל, אני מתנסה המון עם המצלמה והולכת להעלות לכם רושמה כזו מפורטת.... חוץ מזה, השבוע יצולם סרטון טאג לפי בקשה - מה על הפלאפון שלי. חוץ מזה, לאור העובדה כי אני נשאלת שאלות רבות לגבי המכשיר על ידי מכרים וחברים - ולכן במסגרת הסרטון החלטתי לענות על כמה מהשאלות האלה. יש למה לצפות;-)) 
*הכותבת הינה חלק מצוות מוביילרס סמסונג-תפוז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים