יום חמישי, 30 במאי 2013

יום בחיי - כמה צעדים צעדנו היום?

לפני כמה שנים, קיבלנו איזה מעין גימיק חמוד. מעין קליפס קטן שמתלבש על החגורה בבוקר, ובסוף היום, בודקים את המספר הרשום עליו. למעשה, המכשיר הפשוט הזה היה פד-מטר. סופר צעדים. לבריאות טובה - לכו 10,000 צעדים ביום. ומאז - נהייתה היסטוריה. כל חובב בריאות וספורט מכיר את זה. 
האמת, שכחלק מהמכשיר, יש עידוד לתזונה ובריאות טובה. ואחד האלמנטים שמתלבשים היטב על המסך הראשי בגלקסי S4 הוא סופר צעדים. עכשיו, מאז שיש לי את המכשיר אני בעצם חיה אותו ונושמת את המכשיר (אלא אם כן גיסי ואחי שמריירים עליו - גונבים לי אותו לשעה...:-P) - אז אני סופרת את הצעדים. בגדול הייתי שמחה להגיע באמת לעשרת אלפים צעדים, אבל עם הפיברו', אני שמחה שרוב הימים ינועו סביב ה-5,000 צעדים. ממשחקים עם המכשיר ונידנוד שלו כדי לראות איך הוא מגיב, הוא לא ממש מתרגש מסתם תנועות. והוא די נאמן למטרה שלה הוא אמור להיות נאמן - ספירת הצעדים עצמם. בכל מקרה - אנחנו לא באמת צריכים לרמות את עצמנו....  (או שכן? :-P). 

בוקר, מתעוררים, מתלבשים, שוטפים פנים ועושים פק"ל בוקר. איפור קל שכלל מראה מעושן משהו עם הפיגמנים המתגלגלים של NYX (כמה אני אוהבת!!! איי!!), והתלבשנו. בתוכנית הבוקר: מכנסים מודפסים של ASOS, נעלי טוגו מהעונה הקודמת בצבע ורוד, חולצה ורודה שזה עתה נרכשה (ראה את הפוסט הקודם;-)), וגופיה לבנה מתחת. די פשוט וקאז'ולי. ליום של סידורים והסתובבויות, ומפגש מלגה בערב. 
88 צעדים. 

12:30
רצה לאוטו כדי להוציא את השקיות מטוגו שנשכחו. מתיישבת להסריט את הסרטון של היום: הגרלה של שוברי נעליים לטוגו. (כבר השתתפתם?;-)).

13:00
שליח בדלת. ד"ר פישר. יאיי! בדיוק בזמן!

סיכום ביניים: 730 צעדים.
14:30
סידורים. בין השאר, קופצת לרנואר להחזיר את השמלה הזו. לא ממש ישבה כמו שצריך. 

18:00
אמצע הסידורים, החלטתי לראות מה קורה:
2515 צעדים.

20:30
מלגת לגעת ברוח - במסגרת הנפש היהודיה. בזמן האחרון אני ממש נהנות מההרצאות, ומצד שני לא אוהבת בכלל את החלק הקטן שלהן. 

סוף היום: 

מסקנות קשות: בתור אחת שהייתה עושה 8-10 ק"מ כהליכה ספורטיבית ביום - מאכזב אותי לדעת שאני לא עושה את זה אפילו על בסיס יומי רגיל., אני בחהלט אשתדל ללכת קצת יותר. (עוד פוסט קצת בעוד חודש?:-D).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים