יום רביעי, 8 במאי 2013

רגע פנטזיה - קרולינה הררה

במסגרת בהיות אינסופיות בתצוגות אופנה בתקופה האחרונה אני מתגלגלת לכמה מעצבים שרק מחזקים את האהבה שלי אליהם. אחת מהם, בצורה לא מפתיעה בהתחשב בסגנון האישי שלי, היא קרולינה הררה. 
כבר אמרתי לא פעם שמבחינתי הייתי רוצה להסתובב כל היום בשמלות נשף מהודרות, אבל האמת היא שאין לנו ממש אפשרות כזו רוב הזמן. כשמדובר בפריטים מסויימים עוד אפשר להגניב חלק מהלוק פנימה ביום יום, ואת השאר אין לנו אלא ברירה להשאיר לאירועים מיוחדים. אבל בואו נודה בזה, שאם תלבשו קרולינה הררה - תהיו רחוקות מלהיות "כמו כולן".  


כשאני מסתכלת אחורה על כל תצוגות האופנה של קרולינה הררה המופלאה, אני פשוט מוצאת נגיעות של קלאסה אינסופית, שמגיעה קודם כל מהאישה עצמה. היא מבין המעצבים היחידים שאני אוהבת להסתכל עליהם בעצמם. היא גבוהה ותמירה ומשדרת איזשהו משהו חזק. נשיות חזקה. העיצובים שלה מדברים אליה כי הם נשיים ומגיעים מאישה. לא וואנבי אישה במידה 34 בלבד. קרולינה הררה היא מבין המעצבים הבודדים שאם תשאלו אותי - אני אשכרה יודעת איך היא נראית ולא רק מה הסגנון שלה על המסלול. 
מקור

(חצאית: 3,910 ש"ח\ חולצה: 930 ש"ח). 
פריטים של קרולינה הררה אפשר להשיג בארץ בחנות ברמת אביב.





קרולינה הררה היא גם האחראית לבשמי 212 הנפוצים. 
ולמה אני מציינת את זה? כי במסגרת של חיפושיי אחר בשמים שאינם מנוסים על בעלי חיים (תחום הרבה יותר סבוך מאיפור!), גילתי להפתעתי שבין הבשמים הבודדים שבוודאות אינם מנסים - נכנסים הבשמים של קרולינה הררה. שהם לא רק לא מנסים על בעלי חיים  - הם גם אהובים עליי. :-) החביב עליי הוא 212 SEXY, ושלכן?





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים