יום שבת, 18 במאי 2013

על איפור שלא נוסה על בע"ח

כבר הרבה זמן ניסתי להסריט את הסרטון הזה ולא הלך לי. הרבה זמן כי דברים לא היו מסודרים אצלי. בעקבות עזרתה של מאיה מהערוץ SimplyMayaBeauty ובהתייעצות עם יעל יעקובי שכבר כתבה על העניין הזה באופן מקיף כאן - סוף סוף הצלחתי לגבש משהו לכדי סרטון.
ושמחה על כך, שכן, מדי פעם שואלים אותי ואני לא יודעת מה לענות, אבל בודקת ומנסה לענות לאותה נקודה.  הפעם, הפעם זה סרטון. עם מגוון של נקודות. ולא הראשון. יש עוד סרטון אחד בקנה לפחות.

כמו שאני מדגישה, זה לא עניין של הכל או לא כלום. איפה שתוכלו זה כבר משפר. מזכירה את החברות הכשרות בארץ שניתן להשגה (כתבו לי בתגובות אם שכחתי מישהו):

קרליין
ג'ייד
סופט טאץ
אהבה
ד"ר פישר
בורז'ואה
ביוטי קר



וכמו תמיד:
קישור לקבוצה שלנו בפייסובק: יפות ללא אכזריות. מקום מעולה שבאמת מהווה מקור נפלא למענה על שאלות בנושא.
https://www.facebook.com/groups/253052041484162/




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים