יום חמישי, 16 במאי 2013

The One in the middle of Rothschild avenue


כן. הכותרת לא מטעה. אני מצלמת את עצמי באמצע רוטשילד. אחרי שסיימתי את הביקור שלי אצל רוני קנטור, יצאתי החוצה לשדרה המדהימה. אני מודה, אני ותל אביב זה יחסי אהבה-שנאה. מצד אחד, לא תוכלו לשכנע אותי בעוד מיליון שנה לחיות שם. המחשבה על הפקקים פשוט הורגת אותי. מצד שני, יש לאיזור הזה של תל אביב קסם כל כך מיוחד, כמו יפו או ירושלים העתיקה. כן, לעיר הלבנה של תל אביב תמיד היה קסם מיוחד בעיניי. 

תמיד קינאתי בבלוגריות עם רקע אורבני משגע כזה. ולרגע עברה לי בראש המחשבה שאולי אצלם את עצמי (חצובה וכל זה). אז נכון, יש כמה תמונות שלגמרי ברור שאני מנסה להעמיד פנים שזה לא מה שאני עושה, אבל לשמחתי, יש יותר מכמה תמונות סבירות שבעיניי הן מהממות.
רוטשילד, מעוז בלוגריות האופנה. 

אני לובשת:
חצאית: e-bay \ חולצה: asos \ נעליים: רנואר \ קלאץ': oasis






ולסיום.... נו טוב, לא הכל מושלם. :-)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים