יום חמישי, 16 במאי 2013

The one with my favorite black sandels



אני אוהבת את השילוב הזה בין השחור לקורל. נגיעה קטנה של פודרה (שוב התיק הזה מאסוס שעלה רק 6 פאונד...:-)) כדי לאזן, אבל בעיקר התאמה של אקסוסוריז, שנצבר מבינתי להבין איך זה התחבר יפה כל כך. 
בכלל, יש קטעים שאני מסתכלת על תמונות שבהם יש יותר משלושה פריטים (עגילים, שמלה ונעליים), ואני מתפלאת מעצמי. "אני עשיתי את ז-ה?".  משתוממת. כי האמת היא שכשזה קורה - זה פשוט קורה. זה לא מתוכנן יתר על המידה. 
אבל... אני מדמיינת מראות בראש שלי. מחברת בין פריטים, והרבה פעמים מחכה להזדמנות הכי קרובה ללבוש את ההופעה המדומיינת. פעם, זה היה מאוד מדכא. כי היו הרבה בגדים בארון - אבל מעט מאוד התאימו, עלו, ישבו כמו שצריך.
עכשיו? לשמחתי, רוב הפריטים מתחברים והכל טוב ויפה. וכשזה קורה עם פריט כל כך ורסטילי כזה... אז עוד יותר. חכו להפתעה בקרוב מאוד.  







אני לובשת: 
נעליים: kurt giger \ שמלה: ASOS \ חולצה: H&M \ תיק: asos \ חגורה: Castro  \ עגילים: Top10


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים