יום שני, 17 ביוני 2013

מוצר השנה: ד"ר פישר

כשהלכתי לאירוע של מוצר השנה - הלכתי בשביל לראות, לחוות, אולי לקבל משהו מעניין, לראות סרט ולבלות עם שתי החברות.
לא חייבו אותי לכתוב כלום ולא הכרחתי את עצמי לחשוב שאצטרך לכתוב על חיתולים ומטרנה פה. פשוט מאוד כי זה לא אני. אבל יש מוצרים שכנראה באמת מגיע להם הקרדיט והתהילה. בין השאר התקבל ביבי קרים של סבוקלם (שבדיוק קניתי אחד באותו היום!:-/) וספריי לק של לייף שאני גם אבדוק בהמשך - ועל שניהם אעלה סקירה ובכל מקרה תיכננתי לעשות זאת על הביבי (במסגרת סקירת המייקאפים שלי:-))
אבל אחד מהמוצרים הוא הסדרה הטבעית של ד"ר פישר. סדרה שכבר דיברתי עליה בעבר ואני לא אוהבת לשחזר רשומות. אז זה לא שיחזור.

למה לא?
אין לי סיבות. מאז שקניתי את המוצרים הראשונים שלי לפני חצי שנה, הלכתי והמשכתי לרכוש אותם עוד ועוד. כשאני מדי פעם מוסיפה עוד מוצר ובקרוב מאוד גם אקנה את המסיכה לשיער (שבהתבסס על המסיכה הקודמת שלי שאף היא ד"ר פישר - היא כנראה תהיה מוצלחת למדי). הם שידרגו שניים מהמוצרים - לקרם הגוף הם הוסיפו משאבה לחיצה ולמגבונים לניקוי האיפור הוסיפו מעין פתח פלסטיק כדי שיהיה אפשר לסגור יותר אטום את המגבונים והם לא יתייבשו).
יש מגוון של ריחות, כך שאפילו המוצר לא משעמם, ובתור אחת שקנתה כבר את הבקבוק העשירי לפחות לשמפו - סוס מנצח לא מחליפים.
האל-סבון בבקבוק האדום מהוא לגמרי פינוק במקלחת כשהעור מחזיק את הריח לאחר מכן לאורך כמה שעות, והשמפו משאיר לי ריח משגע בשיער.
אני משתמשת גם בקרם הגוף המטריף, במגבונים להסרת איפור ובסבון לפנים.



למי שלא ראה במקרה את הסרטון המקורי שלי בסיפור, אני אתמצת בקצרה:
לפני זמן מה החלטתי לעשות באופן סופי את המעבר למוצרים שאינם מנוסים על בעלי חיים. הנקודה הרגישה הייתה השמפו שלי. כמו גם השמפו של אימא לצורך העניין. ותוך שאני בוחנת את המותגים השונים בסופר מרקט בפעם המי יודעת כמה - ראיתי את השמפו של ד"ר פישר. וכולי תמהה. "איך לא ראיתי את זה קודם?". התשובה הייתה כמובן שזה מוצר חדש. אבל בהחלט הרמתי בקבוק לקופה ובחנתי את המוצר.
כל כך אהבתי אותו ואת הריח (!!!) שהמשכתי לבחון כאמור את שאר המוצרים בחברה.

מוצרים אידיאלוגיים - אני בחורה צרכנית ואני לא מתכחשת לזה. אני אוהבת דברים יפים ולהתנגדר. אבל אני כן מאמינה שהבחירות שלי משפיעות. אני לא אקנה ניוואה ולוקיאסטן בגלל סיפור האנטישמיות, ואני לא ארכוש מוצרים של חברות שעושות רווח על גבם של בעלי חיים. ופה המקום לציין - שד"ר פישר לא מנסים על בעלי חיים,  ומרבית המוצרים שלהם - הם גם טבעוניים לחלוטיין!

בימים האחרונים אני גם מתנסה בעוד מוצרים שלהם מהסדרה החדשה לעור רגיש - ובינתיים הרשמים מאוד טובים. רשומה תעלה בנפרד, אבל בגדול - אני מאוד אוהבת את מה שד"ר פישר עושים.
מצד אחד הם לגמרי נגישים, מוצרים שאפשר לקנות בכל סופר פארם, המחירים לגמרי סבירים ויש משהו מאוד ידידותי במיתוג שלהם. בנוסף - אני מרגישה שיש להם מוצרים טובים, איכותיים, ומעניינים. כן, אני אוהבת שמעניין לי במוצרי הטיפוח והקוסמטיקה שלי ולא רק באיפור. :-)


2 תגובות:

  1. היי :) אני מכורה לסרטוני איפור ביוטוב וכמובן רואה אותך כל הזמן :) וממש ממש אוהבת אותך את הדיבור המוצרים והכול :) רציתי לשאול אם ד"ר פישרר לא מנסים על בע"ח למה הם לא מצינים את זה על האריזה,סתם היתענינות....יש לי קרם גוף מינרלי ממש טוב לדעתי ועדין לא כתוב שום דבר על האריזה....בעקבות הסירטונים שלך גם התחלתי לשים לב יותר לגבי מוצרים שלא מיתאכזרים לבע"ח.תודה :)

    השבמחק
  2. ללא ספק ד"ר פישר הרוויח את אות מוצר השנה

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים