יום שלישי, 4 ביוני 2013

טקס מוצר השנה

אז לא ידעתי אם אני אכתוב רשומה ספיצפית לגבי האירוע אבל לאחר מחשבה והתייעצות החלטתי לעשות את זה בכל זאת. לכן אם זה מפריע למישהו הוא מוזמן לעבור הלאה. :-)



טיפוח, יופי קוסמטיקה ושות'

אז בתיק היו מספר מוצרים שחלקם מאוד מוצלח אבל נבצר מבינתי להתנסות בהם. (רבלון רבלון, מתי תפסיקו למכור בסין?:-( אני מתגעגעת!). עם זאת, היו כמה מוצרים מעולים.

סדרת ד"ר פישר - אני מעלה רשומה נפרדת בנושא הזה, אבל אני חושבת שהעמדה שלי בעניין ידועה. אני מאוד אוהבת את ד"ר פישר. גדלתי עליהם, וכשהחלטתי לעשות את המעבר לנטול אכזריות לחלוטיין - הם היו שם בשבילי בדיוק בזמן עם השמפו המטריף שלהם. העלתי עליהם סרטון, שהוא אחד' מהסרטונים הראשונים שלי בערוץ. אפרגן להם מחדש ברשומה נפרדת כאמור.
*לא מנסים על בעלי חיים
*מרבית המוצרים בסדר הם אף טבעוניים
*תומכים בכלכלה ישראלית








Sabo calm - innovation  - ספיצפית הביבי קרים שלהם שחולק באירוע. והנה לכן מקרה אמיתי מחיי - באותו יום בדיוק רכשתי את המוצר על מנת שאוכל להתנסות בו כחלק מסדרת בדיקת המייקאפים שלי בערוץ. אז את זה שקיבלתי אני מניחה בצד להגרלת המנויות הבאות. :-)
*לא מנסים על בעלי חיים
*תומכים בכלכלה ישראלית



סדרת טיפוח הציפורניים של לייף -  לייף כחברה ישראלית מאוד נגישה מבחינת המחירים גם מחדשת ומתחדשת לעיתים קרובות. אישית אני מאוד חובבת את הספוגית להסרת איפור שהוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד כאשר רק ציפורן אחת התחרפנה לי ורציתי להסיר את הלק שלה ולמרוח מחדש - אבל רק איתה.
בחבילת מוצרי השנה חולק הספריי לייבוש מהיר. השתמשתי בו מעל הלק האחרון שלי - לק נצנצים וזה באמת התייבש מהר למדי.

*לא מנסים על בעלי חיים
*תומכים בכלכלה ישראלית
*מחירים משתלמים מאוד


ד"ר פישר אולרסול יאנג
נרכש בעצמי, בשופרסל - במחיר של 99 אבל 1+1 (לכן עלה בפועל 50 שקל לבקבוק).. יש מספר מוצרים בסדרה ואני רכשתי שניים. הריח מעולה ומשגע, ומדובר בצורה של תרסיס שנספג בצורה יעילה ומהירה (מזו שלא מתה על העובדה שרוב קרמי ההגנה מהדור הקודם משאירים שובל של קרם לבן שלא נספג לגמרי).
*לא מנסים על בעלי חיים
*תומכים בכלכלה ישראלית
*מחירים משתלמים מאוד



אוכל




הטונה של סטארקיסט - באירוע עצמו היה רק מאפה מעדנות של מעין בצק פילה ואת הטונה הזו ביחד עם קרקרים. גם בתיק היא התקבלה והיא מאוד טעימה. סלמון מעושן - יאמי!! משגע. באמת אהבתי. סחטתי את רוב השמן החוצה אומנם אבל אין ספק שזה היה חתיכת ארוחת צהריים מפנה ביחד עם לחם מלא. אומנם המחיר קצת גבוה מדי (רציתי לקנות כבר באותו יום -אבל המחיר כאמור) אבל אני בטוחה שהנחה קלה תשכנע לא רק אותי לרכוש.



הפריכיות של לייף - והנה לכן הפתעה לא צפויה בכלל. נראה כמו חטיף, אבל - 90 קלוריות לערך בלבד. משביע ומעולה כחטיף לרגעים הקשים של היום (בלימודים!). ולא משאיר תחושה שומנית ודוחה על האצבעות כמו חטיפים אחרים. ממש טעים. התחסל בין רגע.


מאפה הפילה של מעדנות - באופן כללי תמיד מעדיפה פילה על פני בורקס קלאסי - אבל לשמחתי הרבה, כנראה שיש פה פחות חומרים מעובדים למרבה ההפתעה. (הרעב הביא אותי לנסות בכל זאת משהו שאני  נוהגת להימנע ממנו). בטעם בורקס - נטעם באירוע עצמו. לא עורר שום מיגרנות או תופעות פיברו' קלאסיות.

סדרת המוסים של שוקולד עלית - לא חולק באירוע או בשקית, אבל כמו שאני - כמובן שסקרתי את זה בעבר. אוהבת מאוד את המרקם, נמס ולא כבד מדי. משגגע. אין מילים רעות. נחמד לגוון.





נשנושי הגזר של שטראוס - חולקו בכניסה לסרט. אחלה של הצעה כפיתרון נשנושי במקום פופוקורן! אני אהבתי. היו לי טעימים ובאו לי בטוב. אני אוהבת "מתוק טבעי" כזה. ואחלה של רעיון למכירה במכללות/אוני'. אני אישית מאלה שאין לה בעיה עם ירקות ארוזים ושטופים, ואצלנו בבית טוחנים את החסה השטופה על ימין ועל שמאל (אבל אנחנו גם לא אוכלים כמעט בכלל חסה אם קונים אותה "רגיל":-P).

סדרת השוקולד של Nature valley - חולקו לנו שני סוגים, אחד קראנצ'י ואחד צ'ואי. אישית אני מכורה לחטיפים עם הדבש ושיבולת השועל. ברמות מטורפות. ואני דווקא חובבת שוקולד בכל דבר אחר כמעט. בסיפור הזה זה נחמד לגוון אבל מבין השניים אני מעדיפה את הקראנצ'י. זה כבר עניין של טעם והעדפה אישית.

אחרים

האגיס לבנים ובנות - אומנם אין לי ילדים ואני לא מתיימרת להבין יותר מדי, אבל מי שמכיר אותי יודע שיש לי קטע כזה שאני יודדעת המון. לפעמים הרבה יותר ממה שרוב בני האדם הנורמליים היו יודעים בסיטואציה מסויימת. נשמעה הערה מפיהם של אנשים מסויימים לגבי "למה צריך חיתול שונה לבן ולבת?" - ואני יודעת שיש הבדל בין חיתולים, כיוון שהאנטומיה של בנים ובנות פשוט שונות. אז לא הייתי שוללת בדיקה של הדבר.

סדרת מחיות של מטרנה - לא נמסר לתינוק.ממכיון שמדובר סה"כ ברסק תפוחים.... אכלתי אותו בעצמי. אין לי למה להשוות, כיוון שאני לא נוהגת לאכול אוכל לתינוקות (הייתה לי חברה שהייתה חיה על גרבר...:-P) - אבל זה היה טעים.


אני, שחר ודניאל. הדרומיות הגאות. 


על האירוע עצמו

זו הפעם הראשונה שהוזמנתי. האירוע כלל התארגנות והתכנסנות, מספר דוכנים - ולאחר מכן התכנסנות באולם הקולנוע - הסבר קל, הסרט "האבנים הכחולות" ואחרי זה חלוקת התיקים.

על התיק עצמו - לצערי אנשים רבים יצאו מוקדם יותר מהסרט כדי לתפוס מקום בתור לחלוקת התיק. מסתבר כי היו מספר אנשים גבוה מהצפוי (כ-70 איש), ולכן למרות שהיה לתיק שקית נוספת - עם מוצרי ניקיון - לא היו מספיק. מסתבר כי במרבית התיקים היו חסרים מספר פריטים לאנשים שונים. לשמחתי הרבה - פנו אלינו להשלמת החסרים. אז שאפו! טעויות קורות - ובסיפור הזה מבחינתי היה תיקון מוחלט.

על ההתכנסות - אני מהנוהגים להקדים. ואין לי שום בעיה לעמוד בתור להמתין להכנס. במקום זאת, סולקנו מהמקום כיוון שכעסו על מארגני האירוע שאנחנו "עומדים וחוסמים". עד שחזרנו היו שם אלפי אנשים שנדחפו מכל האנשים. בפנים היה צפוף למדי. היו מעט יותר דוכנים והייתי שמחה אם היו מארגנים גם קצת איזור ישיבה.
אבל להבא - אוכל. מצאתי את עצמי אוכל שני גזרים אימתנים מדוכן אוכל התינוקות מרוב רעב. (אחלה של גזרים אגב!). אז אם ראיתם מישהי טוחנת גזר על נעלי עקב בגובה 1.75, זו כנראה הייתי אני.

על בחירת מקום האירוע -  הסינמה סיטי - מקום מעולה. שאפו על בחירה במקום נוח ונגיש להגעה שכולל חנייה חינם (שונאת לשלם על חנייה בשביל אירועי בלוגרים. שונאת!).

על הסרט - חביב - לא משהו שהייתי רצה לקולנוע בשבילו אבל כן הייתי רואה בבית. מעצבן אותי שאנשים קמו באמצע ולקראת הסוף, כי זה מאוד הפריע לסרט.

על האנשים - זו הנקודה החלשה ביותר בכל הסיפור הזה. כל פעם מחדש אני נדהמת מרמת הבהמיות. אנשים זחלו על הרצפה, פילחו שקיות מתחת לשולחנות, דחפו, באו מהצדדים ועוד. גועל נפש זה לא מספיק כדי לתאר. פשוט גועל נפש. להבא - מביאים את הדברים האלה שמקבעים תורים (חבלים) - כדי שלאנשים באמת לא תהיה אפשרות להיות בהמות ואם אפשר - את האנשים הבולטים במיוחד בבהמיות אפשר לסלק בלי להתבייש. רוב הבלוגרים יודו לכם על כך ותמנעו מרוב הבלוגרים שאינם בהמות להרגיש בנוח להרים את רמת הבהמיות הטבעית של עצמם. החריגים יענשו - ועל כך אני לא חושבת שצריך להתנצל.

בסה"כ מדובר ברשומה שעיקרה באוכל - אבל האמת שאת חלק מהמוצרים לא הייתי מכירה לולא האירוע וחשבתי שאם אני נהנת (וגם סופר רגישה לאוכל מעובד כמו שרוב האנשים שמכירים אותי כבר יודעים), אולי גם אתם תוכלו להנות ממשהו שציינתי פה. :-)


ומה אני לבשת? :-)


שמלה ונעליים: asos - 2012 \ קלאץ': asos - 2013\ תיק: Nine West

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים