יום שלישי, 18 ביוני 2013

לקים בקפיצה אישית - על המותג glitter bunny

את הפירסום הראשוני לגבי הלקים האלה ראיתי אצל בלוגריות אחרות. :-) ואין שמחה ממני. את ההצגה הראשונית של הלקים ראיתן כנראה במועדפים שלי החודש ואם לא - אז לכו על זה!

מדובר בבחורה צעירה ומאוד חדורת מוטיבציה שמייצרת למעשה לקים בהתאמה אישית. אפשר להציץ באתר ולראות איזה לקים חביבים עליכם. אבל שלא תחשבו שמדובר במשהו מוגבל - כיוון שהיא מוכנה לייצר גם בהזמנה אישית. כלומר - אין משהו שהדימיון מגביל אתכם.  :-)

וכדי שתכירו קצת יותר את הבחורה שמאחורי המותג ומה שמניע אותה
לפני פחות משנה וחצי עברתי פרידה נורא קשה. משום מה, התחלתי להפנות את כל האנרגיות מלאות הכאב לקריאה בבלוגים של ציפורניים. כשהיה לי עצוב פשוט קראתי בבלוגים וכל הצבעים וההתלהבות מהלקים שימחו אותי והלהיבו גם אותי! אהבתי את עולם הלקים ואת העובדה שזו בעצם קהילה שהתחלתי להיות חלק ממנה- כשקניתי את הלקים, כשידעתי על מה אנשים דיברו, כששאלתי שאלות, צילמתי תמונות וכו'.
כשראיתי את ההצלחה המסחררת של אינדים כמו "דוליש פוליש" ו"לינדרלה" פשוט חפרתי על זה לאנשים. הייתי בשוק מכל המכירות המטורפות שבהם הלקים נגמרים תוך דקות בודדות. באותו זמן, הייתי הולכת לקניות בארץ ורק מחפשת מקום להוציא בו כסף על לקים אבל לא מצאתי שום לק להוציא עליו כסף בגלל המבחר הדל והמבאס בארץ הקטנה שלנו.
אז ראיתי פוטנציאל וראיתי צורך..... וכולם סביבי חשבו שזה רעיון טוב. עשיתי הרבה מחקר והבנתי שזה הולך להיות קשה. אבל זה הרגיש לגמרי נכון אז הלכתי על זה! אבא שלי היה איש עסקים אז כנראה שזה בדם שלי. במאי 2012 החלטתי שאני עושה את זה. היו המוןןןןןןןןןן מכשולים אבל אחרי עשרה חודשים, החנות נפתחה. מאז הפתיחה במרץ, הוצאתי הרבה גוונים חדשים והרחבתי את העסק בדרכים שלא תכננתי לעשות. אני מאוד שמחה וגאה במה שעשיתי עם גליטרבאני. זה הבייבי שלי, ה "גט- אוויי" שלי. העסק הזה עושה אותי שמחה! ואני יודעת שאם אבא שלי, שהיה פה בכדי להשקיע כסף בעסק שלי, אבל לא זכה לחיות עד הפתיחה הרשמית, היה פה עכשיו- הוא היה מאוד גאה בי.


אני לקחתי שני לקים בתור התחלה:
את Yo Mamas ואת You can do it brucy.
שני הלקים נמרחו היטב, והוסיפו טאץ' ממש מגניב למה שכבר מרחתי מתחת. אני מאוד אוהבת את זה כיוון שבעצם הם מגוונים מאוד למי שיש לה כבר אוסף לקים לא קטן, כמוני לדוג'. :-P

אני לא זוכרת איפה זה היה אבל אני נמשכת לשמות. כזו אני. אני אוהבת לקים עם שמות יוצאי דופן ולכן אותי הסיפור הזה בהחלט מושך. יש תיכנון לעוד שני לקים בעתיד הקרוב אבל אני בהחלט נהנת מהקיים עם שילובים שונים על הציפורניים שלי כרגע.... כי נצנצים זה כיף, זה מחזיר אותי לילדות בצורה הטובה יותר, ובכלל. זה צבעוני!

לגבי הסרה של נצנצים - נסו את טריק האלומניום על כל אצבע, אבל בגדול גילתי שברגע שמורחים שכבת בסיס ומעליה את שתי שכבות הלק הצבעוני ומעליו את הנצנצים - הנצנצים לא עושים יותר מדי בעיות.
Yo mamas!

  
אני חושבת שאחד מהדברים שהכי מוצאים חן בעיני היא העובדה שאני נחשפת לאחרונה לאנשים שמאחורי הקלעים. שלא תבינו אותי לא נכון - אני עדיין רוכשת מרשתות וממותגים גדולים, אבל כשזה מגיע לאנשים שעושים דברים מהבית בהתחלה ומתחילים בימים אלו - יש לי פינה חמה אליהם, כשהם אנשים כנים, עצמאיים, ולא מתפלצים עלינו - הצרכנים. :-P זו הסיבה שאני גם עובדת על המלצות אישיות של נשים עם עסקים קטנים כרגע. :-)


כמובן שחשוב לציין שהלקים מיוצרים ממרכיבים שלא נוסו על בע"ח והם גם ישראלים. :-) 
נכון לעכשיו - כל הלקים באתר הם טבעוניים, ואם יש ספק אפשר לפנות לניקול ולברר לגבי לק ספיצפי. שנים הלקים למעלה אף הם טבעוניים



בלוגריות משבחות

"ניקול הביאה את טרנד הלקים האינדים (כלומר לקים בייצור לא המוני שלרוב מיוצר באופן ביתי ) לארץ. היא מייצרת לקים מיוחדים מאוד כחלק מקולקצייה שלה ולפי הזמנה אישית.
מעבר לעובדה שהיא בחורה מקסימה, היא משלנו, כלומר כחול לבן ומקפידה על שימוש במרכיבים שלא נוסו על בעלי חיים.
ות'כלס, הכי כיף שאת ידינו מקשט לק שיש רק לנו!"

לבלוג של פיצ'ה הוביס:

"הלקים של ניקול, בעלת המותג GlitterBunny Polish היו אחת התגליות המפתיעות בשבילי לאחרונה. בתור אחת שיש לה מעל שלוש מאות לקים שונים באוסף, וכבר ראתה כמעט הכל, הלקים הללו הצליחו להפתיע אותי בצבעוניות ובשמחה שלהם. נראה שניקול יודעת לעשות את העבודה כמו שצריך ומצליחה ליצור לקים מעניינים בעלי שילובי צבעים וצורות מפתיעים
אחד הצבעים האהובים עלי מהלקים של GlitterBunny הוא I Got a Goodie Bag! - כשמו כן הוא, מלא במיטב הגליטרים הצבעוניים בצורות וגדלים שונים, שילוב כייפי ומיוחד שיעשה לכן שמח על האצבעות.
אני ממליצה בחום על הלקים של GlitterBunny, ואנצל הזדמנות זו כדי לפרגן לניקול על הלקים המוצלחים שלה ועל היחס החם והמקצועי
". 

לבלוג של Nail Craze: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים