יום שבת, 3 באוגוסט 2013

מדהימה - גם במידה 46

אחד מהדברים שאני גאה לקחת בו חלק פעיל, הוא להראות שאני יפה, גם במידה 46. לא יודעת כמה אנשים שמו לב, אבל הסלוגן של הבלוג היה - "לאהוב אופנה - גם במידה 44". (מה שמתחרז;-)) אבל בתקופה האחרונה אני מזמן לא 44, לעיתים רחוקות ויש דברים שעובדים כמובן, כי מידות הן דבר הרבה יותר דינמי ממה שצריך להיות, אבל אני 46 בפועל ולפי ההיקפים שלי. לא שזו בעיה.

כמו שאולי חלקכם יודעים - אחי התחתן השבוע. מה שהוביל לירידה בפוסטים, וכמובן - ירידה בסרטונים. כמובן שזה לא היה ייחודי - ובתוספת מבחנים אינטסיביים ותקופה בריאותית קצת פאטתית - כמובן שמשהו שהיה צריך לרדת במינון ולצערי זה התחביב שנפגע. (אפילו שמי שמכיר אותי, יודע שבפועל יש לי גישה מאוד עסקית ושל "עבודה" כלפי Fashion Kitty -  זה עדיין על תקן של תחביב כשהלימודים שלי בשלב זה לוקחים עדיפות....).

פוסט מלא על האירוע ומה שלבשתי ומה שמעבר לזה - עוד יבוא בהמשך.

אז על מה הפוסט הזה? הצצה ראשונית למה שעשיתי ומה שלבשתי אבל גם על תחושות. כמובן שהפוקוס רחוק מלהיות עליי באירוע הזה. בכל זאת, אני לא הכלה ותכל'ס, אני אפילו לא אחותה של הכלה. (כן, אני לגמרי גורסת שהפוקוס צריך להיות הכלה וכמובן החתן - אבל זה לא אירוע של אף אחד מאשר שלהם וההורים הגאים). זה לא מונע ממני לרצות להראות פצצה. פיגוז. כמובן שלא הזמנתי את החברות שלי, כי לא רציתי שהן ירגישו חובה להגיע (הריונות, ילדים ובאופן כללי עניין כספי), חוץ מחברה אחת שגדלתי איתה ובמובן מסויים עזרה לי להתעלל באחי בילדות. :-)

לבשתי שמלה שמצאתי בה את הגלאם הזה שאפשר ללבוש תכל'ס רק באירועים מסוג כזה ורק על תקן כמו שהיה לי - אבל הפעם לא הלכתי על הנטייה שלי ללבוש שמלות מקסי שנוטות להגדיל אותי ולא בהכרח להחמיא לי - לבשתי את המולט, או קצר-ארוך הטרנדי אם תרצו.

קיבלתי מחמאות. והרגשתי נהדר. הרגשתי אני לכל אורך הערב, והגעתי עם 2 זוגות נעליים מתואמים מראש לשמלה. (ילדה חכמה אני...;-))  ולכל אורך הסיפור הזה ידעתי שאני נראית יותר טוב ויותר מדהים מבחורות אחרות במידה 00. כי המידה שלי לא עומדת לי לרועץ. היא עובדה שיש להתמודד איתה, אבל לא מכשול. וזה ההבדל בשינוי גישה. זו הבעיה של רבות מאיתנו, כשלעיתים התחושה, גם במידה 38, היא שלולא "הכרס" או לולא המשמנים בירכיים (וכו') אז השמלה הזו/החצאית הזו/החולצה הזו או הבגד ים ההוא - היו יושבים טוב יותר.

אבל.... אנחנו לא אמורים לעבוד בשביל הבגדים. הם אמורים לעבוד בשבילנו. אנחנו אמורים להרגיש נהדרות כמו שאנחנו, בלי קשר למה שאנחנו לובשות, כשביגוד נועד לשרת מטרה, לא יעד.



(השמלה המקורית).


(ואם אתם תוהים אז כן, התמונות סופר איכותיות, חוץ מאחת מטושטשת כי מישהו הזיז אותי... :-P וזה הכל הודות לפלאפון החדש שלי. :-) פינוק!!!)

4 תגובות:

  1. ממוש את יפה כל כך כי את יפה גם בכל הבפנוכו שלך וזה לא מובן מאליו. לא רק בחוץ! השמלה והסנדלים מקסימים.

    השבמחק
  2. השמלה מחמיאה לך יותר מלדוגמנית....

    השבמחק
  3. OMG!! השמלה מושלמת עלייך. היא מהממת בפני עצמה ומדהימה עלייך. והסנדלים - אני מתה!
    יאללה תזדרזי, אני חייבת לראות עוד!!
    נשיקות מהממת ומזל טוב לזוג הצעיר :-)

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים