יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

אנטונים - שוברים את המוסכמות של מברשות איפור



אחת מהסטיגמות הכי כבדות שיש בתחום האיפור הוא כשזה מגיע למברשות איפור. שזה חייב להיות שיער של חיה כדי שיהיה איכותי. אז זהו. שלא.

הטענה הכי חזקה שלי בסיפור הוא כזה: נכון שיש חברות שלא מנסות על בע"ח אבל כן עושות מברשות משיער אמיתי - אבל כמעט ברוב המקרים, אני לא מסוגלת לתת אמון. למה? כי מי מבטיח לי שזה נלקט בצורה הומנית? אין בדיוק תו תקן בסיפור הזה. ולכן, בתחום העניין הזה של בעלי חיים - בעוד שיש מקומות שבהן אני כן אפזול (בשמים לדוג', כמו שהצהרתי בעבר), מברשות זה פשוט משהו שלא נוח לי איתו.

אחת מהטענות הנגדיות היא שמברשות משיער סינטתי היא שהן לא רק לא איכותיות אלא גם זולות, בתחושה, במחיר ובאיכות. וכאן בדיוק נכנסים אנטונים.

אנטונים הם מותג ששמעתי עליו לראשונה בבלוג של יעל יעקובי כשהיא כתבה על עניין הנטול האכזריות. זה אשכרה נכנס לי לראש וזו לא הייתה בדיוק רשומה שקראתי אתמול... כשהתיישבנו, פתאום שאלתי אותה אם אני סנילית או שאני זוכרת שהיא כבר כתבה עליהם? היא אישרה. ואני חייכתי. המוח שלי בכל זאת עובד.


אז מי זה בדיוק אנטונים?
אנטונים הם חברת איפור ששמה דגש על הפן האקלוגי. כלומר, אין שום סיבה להתגנדר על חשבון הסביבה. אבל תמיד אפשר להתגנדר ולהתאפר תוך התחשבות בסביבה שלנו. בשביל הדור הבא - אבל גם בשבילנו.
האימא של המותג היא ולרי ג'יראו - מאפרת ממיאמי בארה"ב.

מה זה השם הזה?
השם Antonym, הוא בעצם המילה ההפוכה ל Synonyms. ובעברית:
אנטונים הוא דבר והיפוכו. כמו אור וצל, או ירח ושמש.

חשוב לציין שכל האריזות מתכלות ועשויות במבוק ואלומיניום, כל המברשות נטולות שיער מן החי.

אז המותג הנהדר הזה עשה עלייה לאחרונה, עם ליין מרשות מקצועי, איכותי, מרשים בן 17 מברשות מרכזיות ועוד תוספות. קיטים שונים, או מברשות בבודדות.

עוד יתרון מובהק למברשות מגיע הישר מן המותג: 
"יתרון גדול נוסף למברשות נטולות שיער מן החי הוא נושא העור הרגיש והאלרגי. אלרגיות לאיפור עשויות להיגרם משיער החיות שנמצא במברשות, ולא ממוצרי האיפור עצמם, כמו שנהוג לחשוב. זהו חסרון גדול לנשים שסובלות מאלרגיות לשיער בע"ח. המברשות של אנטונים עשויות שיער סינתטי בלבד באיכות גבוהה, ולכן בטוחות לשימוש גם לסובלות מאלרגיות ומהוות פתרון מושלם עבורן.

שיער המברשות של אנטונים עשוי מPBT, סוג של טקלון (Taklon).
טקלון הוא ניילון איכותי בעל גימורים ברמה הגבוהה ביותר. רכותו דומה במגעה למברשת משיער טבעי. הידיות והטבעות עשויות במבוק איכותי שלא נהרס בזמן הניקוי ועמיד לזמן רב."

המברשת הכי אהובה עליי היא דווקא מברשת הפנים. מברשת הפודרה אצלי - משמשת לפודרה, רכה ונעימה. למעשה, כל כך אהבתי אותה שהיא הפכה לברירת המחדל שלי נכון לעכשיו. 

בנוסף זכיתי להתנסות בשתי מברשות לעיניים ועוד מברשת שפתיים שעברה אצלי הסבה למברשת איליינר ג'ל. :-) 


אז איפה משיגים?

בעיקרון אפשר להשיג בבתי מרקחת ואצל ספקים שונים, כמו בוטיקים ומאפרות מקצועיות-  שאת שמם ניתן להשיג באמצעות האתר של אנטונים-ישראל. אפשר גם להתעניין בפייסבוק אצלם.

כמו כן אפשר למצוא אותם ברשת האינטרנט (איך לא?;-)).

אצל אתרי האינטרנט של קופסאות היופי: גלוסיבוקס, גלאם גורו  וכן באתר כלפריום ובלאיגם שופ.

לכבוד החגים וההשקה יש מספר דילים שווים:
רשת כלפרפיום (כולל אינטרנט)- 20% הנחה על קולקציית המברשות מלבד הקבוקי + סט מיני ב-299₪.
באליגם שופ- עד 35% הנחה על מברשות נבחרות (זוגות, שלישיה וסטים בגדלים שונים)

קופסת החגים של גלאם גורו- שובר לקניית סט מיני ב-279₪ במקום 399₪ (למנויים בלבד).... אגב, זה הסט שלא הפסקנו לרייר עליו בפינת השולחן... אני, ורד, מורן (טרסוב) ויעל.... ורוד!!! ומיני! לא סתם!




תגובה 1:

  1. אני עדיין מפנטזת על הסט מיני הוורוד :-)
    כמו תמיד, היה כיף לפגוש אותך <3

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים