יום שבת, 31 באוגוסט 2013

The one from the party on the roof tops of Peth-Tikva

על ראש בניין שבו נמצאים משרדי שסוביץ', נערכה לפני כשבוע מסיבה לכבוד השנה העברית החדשה. 
מעבר לפיטומנו הרבה מעבר לנדרש, עודכנו אודות ריחות חדשים (שאפשר לקרוא עליהם בפוסט נפרד), וגם זכינו לבקש משאלות לכבוד השנה החדשה. 
את המשאלות קשרנו לבלונים ונתנו לרוח לעשות את שלה...  










אני לובשת: 
שמלה: Teatro \ קלאץ: Nine West \ נעליים: רנואר \ עגילים: Top10 (מלפני איזה מיליון קולקציות) \ משקפי שמש: Forever21


כל הלוק הזה התחיל כששבוע לפני כן התחלתי לחשוב מה ללבוש להשקה של אנטונים. 
את השמלה הזו יהיו מעט מאוד בנות שאולי יזכרו. לבשתי אותה לפני המון זמן, אחרי שפינטזתי עליה, כמו תמיד, הרבה יותר זמן. היא של חברה בריטית בשם Teatro, שגם את שמלת יום ההולדת ה-26 שלי רכשתי מהחברה. את הרכישות עשיתי, שלא במפתיע, מאיביי. החברה פשוט לא מוכרת מהאתר לארץ. והמחירים של השמלות האלה שמגיעות כמעט תמיד עד 18 בריטי ובמקרים האחרים אפילו למידות גדולות יותר - מאוד סבירים. 
וכששלפתי אותה מהארון לפני כשבוע נזכרתי בה. מדהימה, ככה פשוטה וכנראה שיש בה צבעים מאוד מחמיאים לתווי הפנים שלי. 
אפילו המוכרת בתחנת הרכבת שאלה אותי לכבוד מה ואם אני הולכת לאירוע, והעירה לי שאני מתייפה יותר ויותר (כולה ראתה אותי שלושה פעמים והיא זכרה אותי! אשכרה. זה היה הזוי).  

גם את הסנדל הזה הספקתי לשכוח כבר מהקיץ הקודם, שכן, אם אני לא מתבלבלת הוא נרכש לפחות לפני שתי עונות. כלומר, בקיץ שלפני שנתיים. המדד שלי הוא שזה נלבש לדייט עם "אדון גוייאבה" וזה היה בוודאות לפני שנתיים. וחבל. הסנדל הזה, על אף שהוא דק מתחת לכרית כף הרגל, מצליח להיות נוח למדי. לא הרגשתי שום צורך להחליף לכפכפים שחיכו לי בקלאץ' העמוס לעייפה.

וגם הקלאץ' הזה... שהוא סיפור האהבה שהחל את האובססיה לקלאצ'ים ולתיקים בכלל. כל כך נמנעתי מקלאצ'ים שנים, בגלל אי השימושיות שלהם. לכאורה. אבל לאט לאט התאהבתי בתיק הזה שישב לו בניין ווסט. נכנסתי אולי 10-11 פעמים ובהיתי בו. בסוף נכנעתי. ועל אף המחיר הגבוה, הוא נהייה שלי. באהבה. 
הצלמת שצילמה אותי לבקשתי היא ליאן מהבלוג: http://freyjasdream.wordpress.com/
לא רק שהבחורה מדהימה, אלא יכולת ההעמדה שלה, זויות הצילום שלה, וחדות הראיה שלה מדהימות אותי. היא גם נעמדה לצילום על ידי, וכל תמונה מתוך ה-4 שצילמתי מתוך הרגל, יצאו מדהימות. כישרון טבעי לדוגמנות. בחיי. 

כולי תקווה שליאן תביא את הכישרון החבוי המדהים שלה, ותשתמש בו ללימוד צילום ובעיקר אנשים. יש לי תחושה שהיא תהיה צלמת פוטרטים מדהימה.  








ואתן - מה אתן תבקשו לכבוד השנה החדשה? 


2 תגובות:

  1. מקסימה! מאיפה הצמיד? :) (אני חזק באקססוריז לאחרונה כמו ששמת לב)

    השבמחק
  2. השמלה באמת נהדרת! והסנדלים - למות!!!
    מסכימה עם כל מילה לגבי הכישרון של ליאן :-)
    נשיקות מותק <3

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים