יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

The one that I did'nt like (from a wedding)


אז לא יודעת למה, אבל יש לי נטייה לא להראות טוב בחתונות של חברות שלי. לכן היה לי חשש מוגבר לקראת החתונה של אחי. אבל ברוב החתונות אני תמיד מוצאת את עצמי מתרוצצת כמו מטורפת, כי אני מלווה או סתם מתלווה לצילומים. אבל בחתונה הזו אין לי מושג מה קרה. 
פתאום נזכרתי ברגע האחרון והתחלתי להתארגן. את השמלה כמובן ידעתי כבר שאני לובשת. ולמרות שהיא מהממת כשלעצמה, אני מסרבת להכיר בעובדה הפשוטה שהגזרה הזו פשוט לא טובה לי. 
(האמת שבעקבות החינה והתלבושות של החינה של אחי, אני סבורה כיום שתמיד אפשר לשפר את הגזרה הזו עם החגורת בד הנכונה מתחת לחזה). אז אני נראית נפוחה ולא משהו. 
תוסיפו לזה, את העומס וגירוי היתר שנוצר לי בשבוע שלפני כן, את המבחנים שהעמיסו ובסך הכל חשבתי שאני הולכת להתפגר באיזשהו שלב. מבאס זו לא מילה.



אני חייבת לספר לכן, שאת התמונה המדהימה הזו, צילמתי בפלאפון שלי! אני, שכל כך ממהרת לא לסמוך על מצלמות פלאפון למיניהן, ממש עוברת שינוי פאזה עם מכשיר הגלקסי. אני גאה להגיד, שהוא אשכרה מתקדם מספיק והתמונות איכותיות ביותר!









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים