יום ראשון, 23 במרץ 2014

סקירת מוצר: Myoxy-Caviar Timeless Eye Contour של פבוניה בוטניקה, קרם עיניים לעור בוגר



כשאנחנו צעירות, העור שלנו מתוח, בריא, נקי. אין נפיחות, אין כהויות, הוא מלוחח והבעיה הכי גדולה שיכולה להיות היא שומניות יותר - מה שדווקא יכול להעיד על עור בריא יותר לאורך השנים. 

 אומנם אני בת 28, אבל כחלק ממסעי בעולם הטיפוח כולל גם את אימא. את הרגלי האופנה והאיפור שלי רכשתי בעיקר מלמידה עצמית, שאימא שלי נהגה להתאפר להופעות בלבד ולא ביום יום. גם הרגלי האופנה של אימא שלי... התקלקלו מאז שנות האוני' שלה. אז גם שם הייתה תרומה שלי, לדבריה אפילו. אחרי שלב מסויים, אימא שלי כבר מסוגלת לעשות קניות בגדים בהצלחה מסויימת, אבל עדיין מעדיפה לקחת אותי איתה.

כשזה מגיע לאיפור, אימא שלי, כמו הרבה נשים, מאוד מינמליסטית. היא דובקת במוצרים שעובדים לה ולא נוהגת לשנות אותם יותר מדי. בעולם הטיפוח, נראה לי שהיא פשוט לא מצאה את המוצרים האלה שעשו לה את זה. עד עכשיו. 

כשהציעו לי לסקור את המוצר החדש של פבוניה בוטניקה, הדגישו שמדובר במוצר לעור בוגר, וביררו אם יש לי נסיינית מטעמי. הייתי קצת ספקנית, כי אני שונאת לעמוד על אימא שלי והיא עדיין לא מורגלת בשימוש קבוע במוצרי טיפוח. לפעמים שוכחים וכל זה. 

אחרי שביררתי איתה שהיא מוכנה לקחת את ההתחייבות לנסות את המוצר לפחות כמה שבועות ברציפות, קיבלנו את המוצר. מההתרשמות שלי, מדובר במוצר משגע. יפיפיה, נראה יוקרתי. ואני אישית חולה על בקבוקים חלביים, אז מה הפלא? 

תוך כדי השבועות של השימוש האלה, שמעתי מאימא בעיקר - שהיא כועסת עלי. למה? כי מיכרתי אותה למוצר מדהים. שהיא ממש נהנת ממנו. (ושלא תטעו, כבר ניסתה מוצרים שונים שרכשתי לה שתנסה או שהעברתי לה הלאה מחברה שקיבלה להתנסות מוצר כזה או אחר). 
מדובר בקרם שמיועד לאיזור העיניים, ולדברי היצרן: 

"טיפול עיניים אנטי-אייג'ינג עוצמתי, לעור בוגר, המעניק מענה ממוקד לאזור העיניים בשלושה מישורים: טיפול בנפיחות, טיפול בכהויות וטיפול בקמטים מסביב לעיניים, קרם העיניים החדש שייך לסדרת "מיוקסי קוויאר" היוקרתית, שמוצריה מבוססים על נוסחה בלעדית הרשומה כפטנט, קרם העיניים משלב רכיבים משובחים מן הצומח ותמצית של קוויאר טהור, המהווה אלטרנטיבה צמחית לפעולת הבוטוקס"

כששאלתי את אימא שלי מה היא חושבת היא ענתה: I like it. 

כי זו אימא שלי די צפיתי לתשובה הזו. :-) ביקשתי פירוט וקיבלתי: "יש לקרם תחושה נעימה מאוד, לא שומני, ואני מרגישה בהבדל. אני חושבת שזה גורם לעיניים שלי להיראות פחות עייפות. אני יכולה לראות את ההשפעה של הקרם לאורך זמן". 

אני אוסיף שניתן לראות את ההשפעה של הקרם מבחוץ לפחות במישור אחד: העיניים מוארות. פתאום העיניים של אימא שלי מוארות. ושתבינו שהדבר לא פשוט בכלל, כי לאימא יש עיניים כחולות בהירות - העיניים שלה גם ככה מוארות. אבל פתאום העור מסביב כנראה פשוט... פחות עייף. 



"אני חושבת שהוא טוב יותר מהקרם הקודם שלי, הוא דומה אבל לקרם הקאוויר יש השפעה שהוא גורם לי להיראות הרבה פחות עייפה מהקרם האחר". 
אציין שהקרם הקודם שלה, נחשב מאוד כקרם עיניים, אבל לצערי הרב נופל בקטגוריה של המנסים על בע"ח. אני אף פעם לא דוחפת את אימא לקנות משהו רק בגלל זה, ואלו ההחלטות שלה, אבל אני תמיד מנסה לעזור לה למצוא חלופות טובות יותר. אז החלופה הזו בהחלט מתאימה, ואפילו מתעלה על הקודם. 

הדבר היחיד שאולי התקשתי לגביו היה המחיר. אבל, חשוב מאוד לציין שהמוצר מכיל כמות גדולה פי 2 ממה שמוצרי עיניים מכיל בדרך כלל. 30 מ"ל ולא 15 מ"ל כנהוג.  
כשלוקחים בחשבון כמה זמן לוקח לנו לסיים מוצרי טיפוח ובמיוחד מוצרי עיניים אז בכלל. 

הרבה נשים ונערות, לא זוכרות,שוכחות או פשוט לא חשבו על זה מעולם - שמוצרי טיפוח טובים באמת לא מצריכים שימוש בכמויות גבוהות. הדבר נכון במיוחד כשזה מגיע למוצרי לחות שונים. ואני אדגיש, שאיזור העיניים, הוא איזור סופר רגיש, והעור שם דק/עדין יותר - ולא מומלץ להעמיס עליו. לכן המוצרים שמיועדים לאיזור העיניים מיוצרים בדיוק במחשבה הזו. אבל חבל על המוצר אם אנחנו מורחות שם חצי צנצנצת במכה. 

אני כמובן מוסיפה לכל הסיפור הזה את העובדה שאני ודעת מיד לפי ההערות מהשירותים כשאימא מורחת את הקרם בבוקר, כשהיא אוהבת מוצר, וכשהיא ממש-ממש אוהבת מוצר. קרם הקאוויר בהחלט נופל בקטגוריה הזו.




בגלל שזו הפעם הראשונה שאני מדברת על פבוניה בוטניקה בבלוג שלי, חשבתי לעשות לכם היכרות קלה, ואולי בהמשך אפילו סקירה מעמיקה. 

"פבוניה בוטניקה" הינו מותג קוסמטיקה פרא-רפואי אמריקאי, אשר מוצריו מיוצרים במעבדות ביוכימיות משוכללות בשוויץ ובצרפת, והוא מיוצג ב- 100 מדינות בעולם אצל קוסמטיקאיות מורשות ומכוני ספא מהמפורסמים ביותר בארץ ובעולם. פבוניה הינה חברה בארגון ORGANIC TRADE ASSOSIATION - ארגון אמריקאי המאגד חברות 'ירוקות' ובכללן אורגניות. תכשירי החברה הינם בעלי רכיבים אורגניים ואינם מכילים תוספי צבע, בישום, לנולין, PABA, אלכוהול, שמנים מינרלים, אינם קומודוגניים ואינם מכילים פארבן.

כמובן, שהמוצרים שלהם אינם מנוסים על בע"ח, ושהם שמים דגש על שימוש ברכבים טבעיים מן הצומח. הם גם מציינים כי "הפיתוח נעשה מתוך הכרת תודה לטבע  תוך הימנעות מניסויים בבעלי חיים והקפדה יתרה על תהליכים ידידותיים לסביבה, החל משימוש בחומרים ממוחזרים לייצור האריזות וכלה בהימנעות בשימוש במוצרי תרסיס, (איירוסול) הפוגע בשכבת האוזון. 

ניתן להשיג ברשת "עדן טבע מרקט", בחנויות טבע מובחרות, קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון, מכוני כושר וספא ברחבי הארץ. לפרטים נוספים: 1-800-350-333 www.pevonia.co.il


*המוצר התקבל לסקירה

תגובה 1:

  1. נשמע מוצר הכרחי :)


    Take a look at my new post:
    http://www.fashion-matters.com/

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים