יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

SHOPPINGIL - חגיגת קניות און ליין

אני תמיד מדברת רבות על קניות און ליין. בתור מי שעוסקת בזה החל משנת 2005, וחובבת אסוס דגולה שכמותי, אין ספק שקניות ברשת, זה אחד מהדברים שאני הכי אוהבת.
בתקופה הזו של השנה, עד ינואר למעשה, הרבה אתרים אמריקאים/אנגליים/בינלאומיים, פוצחים במבצעים בהשראת תקופת החגים הנוצרית. הדבר יוצר באזז מטורף ולפעמים ההנחות גובלות בטירוף (אבל לא תמיד....).

גוגל ישראל החליטו שהגיע הזמן שגם אתרים ישראליים יזכו לקצת אהבה ולכבוד כך הוזמנו חבורה של בלוגרים ויוטוברים למשרדי גוגל. אחרי שהאכילו אותנו (אני הסתפקתי בקאפקייק ולחמניה... :-P) ופגשנו את ג'ייק מ- vsouce, שוחררנו הבייתה עם הרבה התלהבות.

לעוד 30 שעות (הפוסט פורסם באיחור, פויה מירי!), תוכלו להנות ממבצעים שונים בכל כך הרבה אתרים שכבר לא היה לי מושג איך לדבר על הכל....

אין כמו תחילת עונה להתחדש בכמ הפריטים חדשים.
אז לא שיש לי בעיה להרכיב וויש ליסט, אבל הפעם בחרתי להצטצמצם ולהראות לכם בחירות ספיצפיות.

בצורה לא מפתיעה בכלל, קסטרו נורא בולטת וקופצת לי. אז הנה הקרדיגן הזה שפשוט צורח לי. וגם במידות פחות "מתירניות" הוא עדיין יעבוד. חגורה סביב המותן כדי להזכיר לעולם שיש לנו מותן, ויש לכם הופעה שביחד עם גופייה שחורה וטייץ/מכנס שחור מתחת עובדת יופי.

קרדיגן אתני


את חווית הקניות שלי מקסטרו כבר שיתפתי בהזמנה. :-) ואני אכן מרוצה.


והתיק הזה!!! אני ממש, אבל ממש רוצה את התיק הזה!!!!




אתר נוסף שעושה רעש ברשת הוא האתר של 1item. כמה וכמה יוטובריות צעירות התנסו עם האתר ואני ממליצה לכם לנסות אם זה מדבר אליכם. ממה שראיתי יש פחות מידות כך שאם אתן פלוס סייז, רוב הסיכויים שזה פחות מדבר אליכן. אם אתן צעירות ובעלות גזרה פחות גדולה - אז זה יכול להיות פיתרון לא יקר בכלל לבגדים יום יומיים.
http://www.1item.co.il/


בגזרת התכשיטים סימנתי לי עגילים... וכמה שאני מריירת עליה!!!

עגילי פרפר זהובים


והיום הם רק 70 שקל.... אני ממש שוקלת אותם!!! מה אתם חושבים?


באתר של נטע ליבנה סימנתי לי כמה וכמה פריטים... בכלל, התחושה שלי היא שאני נורא נמשכת לעיצובים שלה. מה יהיה?  :-P







למבצעים באתר של נטע ליבנה לכבוד #shoppingil:
http://www.store.netalivne.com/category/shopping-il


ואם זה לא מספיק...... אז אני נותנת לכן חמישה שוברים לקסטרו און ליין!!!!

כל מה שאתן צריכות לעשות זה לכתוב לי על איזה פריט שמתן עין....;-)


2 תגובות:

  1. מצד אחד שמלת קולר מתוחכמת ומתאימה לכל ארוכ
    מצד שני לפנק את הילדים בחולצות של דובים ומפלצות

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים